Pedagogía y Saberes No.22 Escenarios, Sujetos y Perspectiva Cultural de la Educación
Language: Spanish Analytics: Show analyticsPublisher: Bogotá Universidad Pedagógica Nacional 2005-ISSN: 0121-2494Subject(s): Lenguaje y Educación | Saberes y PrácticasDDC classification: 370Item type | Current location | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Revista | Biblioteca CENDA Fondo general | 370 Pedagogía y Saberes No. 22 (Browse shelf) | Ej.1 | Available | 08404 |
Total holds: 0
Browsing Biblioteca CENDA shelves, Shelving location: Fondo general Close shelf browser
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
370 Pedagogía y Saberes No. 17 Pedagogía y Saberes No.17 | 370 Pedagogía y Saberes No. 20 Pedagogía y Saberes No.20 | 370 Pedagogía y Saberes No. 21 Pedagogía y Saberes No.21 | 370 Pedagogía y Saberes No. 22 Pedagogía y Saberes No.22 | 370 Pedagogía y Saberes No. 23 Pedagogía y Saberes No.23 | 370 Pedagogía y Saberes No. 24 Pedagogía y Saberes No.24 | 370 Pedagogía y Saberes No. 25 Pedagogía y Saberes No.25 |
There are no comments on this title.